Wij gebruiken cookies om uw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat U akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen

Niet gevonden wat u zoekt?
Stuur ons een bericht:

Onze slaapspecialist Chat met de slaapspecialist

Onze adviseurs, slaapspecialisten bij uitstek, helpen u graag op weg.

Betaling

Online betalen

De betaalmogelijkheden op onze website zijn:

  • iDeal: Betaal via de online betaalomgeving van uw eigen bank
  • Creditcard: Betaal met uw Visa, Mastercard of American Express
  • PayPal: Gemakkelijk en snel betalen met uw account

Wordt uw bestelling met PostNL bezorgd? Dan dient het volledige bedrag betaald te worden tijdens het plaatsen van de bestelling.

Betalen bij levering

Indien u een afspraak heeft met onze eigen bezorgdienst, dan kunt u bij aflevering betalen met PIN of contant. Onze monteurs hebben namelijk een mobiel pinapparaat bij zich. Let op uw maximale dag limiet bij PIN betaling.

U kunt ook het totale bedrag per bank overmaken. Het bedrag moet bij ons op de rekening moet staan vóór de afspraak. Voor een snelle afhandeling, graag uw bestelnummer (dit staat op uw factuur) in de betalingsomschrijving zetten.

Onze bankgegevens:
Kwakernaat Bedding BV
NL78RABO 0369 9248 35
SWIFT BIC: RABONL2U

Verzending

Bezorging en montage

Slaapboulevard Kwakernaat beschikt over een eigen bezorgdienst en heeft een team aan ervaren monteurs. Wij bezorgen alle bestellingen (m.u.v. pakketpost) dus altijd zelf. Onze monteurs plaatsen het bed waar u maar wilt, of dit nu op de eerste etage of op zolder is. Dit moet wel van te voren afgekaart worden, voor het geval een hoofdbord deelbaar moet worden gemaakt of een verhuislift mee genomen moet worden. De montage is altijd inbegrepen en onze monteurs nemen netjes alle verpakkingen mee retour.

Kleinere bestellingen, zoals bijvoorbeeld beddengoed, worden met PostNL verzonden, dit is bij een bestelbedrag vanaf € 75,- gratis. Zie ook Verzending (PostNL).

Verzendingen met PostNL

Kleinere bestellingen, zoals bijvoorbeeld beddengoed, worden met PostNL verzonden, dit is bij een bestelbedrag vanaf € 75,- gratis. U kunt kiezen voor thuis afleveren of ophalen bij een Post-NL locatie.

Indien het pakket wordt geleverd via PostNL ontvangt u van ons een Track&Trace nummer via de e-mail. Dit is tevens de bevestiging dat de goederen zijn verzonden. De bezorger van PostNL biedt het pakket normaliter de eerst volgende werkdag aan.

Inplannen afspraak

Indien u een bestelling heeft geplaatst met producten die niet met de reguliere post mee kunnen (groter dan 100 cm of zwaarder dan 10 kg), zal ons eigen bezorg team langskomen om het product af te leveren en/of monteren. Zodra uw bestelling in ons magazijn binnen gemeld is, zal onze planning zelf telefonisch contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.

Tijdsindicatie van levering

Tijdens het inplannen van uw afspraak, wordt een tijdslot meegegeven. Ook geven onze bezorgers u een belletje zodra zij op een half uur rijden zijn. Wij bezorgen en monteren van maandag t/m vrijdag, 09.00-17.00u.

Afspraak wijzigen

Wilt u uw afspraak wijzigen? Neem dan contact op met onze planning, telefonisch bereikbaar op 0186 - 60 13 55 of stuur een email naar info@slaapboulevard.nl. Vindt uw afspraak binnen 24 uur plaats? Bel dan altijd!


Retourneren

Retourneren

Heeft u besteld via de webwinkel en bent u toch niet helemaal tevreden met uw aankoop?

Dan kunt u uw aankoop tot veertien dagen na levering ontbinden. Uw hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden wel de volgende voorwaarden:

  • U laat ons binnen 14 werkdagen schriftelijk weten dat u het product wilt terugsturen. Vul daarvoor ons retour formulier in.
  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking*.
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd.
  • Het product is niet speciaal voor u aangepast.

*Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verpakking geopend is, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel ongeopende producten kunnen dus worden geretourneerd, indien er sprake is van deze productcategorie

Speciaal voor u besteld

Indien een artikel speciaal voor u besteld is, denk aan maatwerk meubelen en zelf ontworpen beddengoed, kan deze helaas niet retour genomen worden. Neem contact met ons op via de contact pagina, dan zullen we dit gezamenlijk proberen op te lossen.

Wat zijn de kosten van retourneren?

U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na de herroeping kosteloos retourneren via een retouretiket. Vraag een retouretiket aan via e-mail of via dit formulier. Wanneer u zonder voorafgaande mededeling op eigen initiatief iets wilt retourneren, zijn de directe kosten voor het terugsturen voor eigen rekening. Artikelen die op verzoek van/in overleg met de klant speciaal (op maat) zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd.


Zeker van uw aankoop

CBW erkend

Kopen bij een CBW-erkende woonwinkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die u als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor u van belang zijn als u iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, levertijd, levering, vervoer en garantie.

Slaapboulevard is één van de 4.000 retailers in Nederland. Ook in 2020 mogen wij weer het predicaat CBW-erkend op onze gevel hangen. Meer lezen over CBW? Lees hier.

Omruilgarantie en proefslapen

Omruilgarantie (of proefslapen) is een aanvullende service die wij samen met desbetreffende fabrikant bieden. De regels en termijnen van omruilgarantie verschillen per merk, informeer hier naar tijdens uw bezoek in de winkel.

Het kan voorkomen dat u na enkele weken nog steeds niet tevreden bent over de hardheid van uw matras(sen). Let wel dat uw lichaam ongeveer 4-6 weken nodig heeft om te wennen aan een nieuwe matras. Daarom stellen wij én de fabrikant de voorwaarde minimaal 30 dagen gebruik te maken van uw matras. Komt u er achter dat uw een andere hardheid toch prettiger vindt, dan mag uw het matras binnen 60/90 dagen* na levering kosteloos omruilen voor een andere hardheid. Bijvoorbeeld van een stevig (firm) naar een standaard (medium). Van deze omruilgarantie mag u éénmaal per matras gebruik maken. Voor meer informatie over de omruilgarantie en -voorwaarden per merk, neem contact met ons op.

*De voorwaarden en termijnen van de omruilgarantie verschillen per merk. Neem contact met ons op voor de juiste informatie en voorwaarden.

Garantie fabrikanten aanmelden

Zodra u bed en/of matras bij u geleverd is, gaat de garantieperiode van uw product in. Bij sommigen fabrikanten kunt u uw garantietermijn verlengen wanneer uw product binnen twee maanden geregistreerd wordt. Dit kan voor:

Heeft u hulp nodig bij het aanmelden van de garantie of vragen over de geldende voorwaarden? Neem gerust contact met ons op, we helpen u graag verder.

Test programma hoofdkussens

Een goed hoofdkussens sluit perfect aan bij uw lichaam, slaaphouding én matras. Probeer het kussen eerst in alle rust thuis uit met ons unieke testprogramma. Silvana, Ultima, Auping, TEMPUR®: alle hoofdkussens in ons assortiment kunnen thuis getest worden. Vraag naar de mogelijkheden en voorwaarden in onze winkel of neem contact op.


Retourname van uw bed

Retourvoorwaarden oud bed en/of matras

Lever uw oude bed en/of matras in tijdens de bezorging en we geven het een tweede leven. Bijvoorbeeld als nieuwe judomat. Of bank. U doet anderen er een plezier mee, het is duurzaam en het scheelt een retourtje naar het grofvuil. Iedereen blij! Lees hier de retourvoorwaarden.

Retourmatras

Slaapboulevard Kwakernaat is deelnemer van RetourMatras. Lever uw oude matras in tijdens de bezorging en we geven het een tweede leven. Bijvoorbeeld als nieuwe judomat. Of bank. U doet anderen er een plezier mee, het is duurzaam en het scheelt een retourtje naar het grofvuil. Iedereen blij!

RetourMatras heeft een unieke matrasrecyclinginstallatie opgezet voor het duurzaam verwerken van oude matrassen. Deze lijn is volledig ontworpen en gebouwd door RetourMatras in samenwerking met gespecialiseerde leveranciers. Het doel van RetourMatras is 100% grondstoffenhergebruik.

Vragen of klachten

Staat uw vraag er niet tussen?

Niet gevonden wat u zoekt? Stuur ons een e-mail via info@slaapboulevard.nl of neem hier contact met ons op.

Klacht indienen

Mocht u een klacht hebben over onze service, een product of onze website, dan vernemen wij dit graag. Stuur een e-mail naar info@slaapboulevard.nl of neem hier contact met ons op. Wij zullen de klacht onderzoeken en binnen 14 dagen met een inhoudelijke reactie komen.

Afhandeling klacht

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Wonen. Kijk voor meer informatie betreft dit onderwerp op de website van het CBW: lees hier.